Dagens shopping och post!

Arcade Fire - Suburbs

Det här är förmodligen ett gott exempel på en skiva jag förmodligen inte hade köpt om jag inte jobbade där jag jobbar men nu ska ju det här vara ett av årets bästa album tror många (jag är fortfarande säker på att det blir Dungen...) så var jag ju tvungen att pröva. Jag lyssnar igenom det just nu och vet inte riktigt vad jag ska tycka så långt. Är inte helt överbevisad om Arcade Fires storhet än iaf men kanske den behöver någon lyssning?

Converge - When Forever Comes Crashing

Imorse på väg till jobbet så går jag förbi brevlådan för att se om det kommit något annat skoj än räkning. Allt som oftast är det inte det men idag låg det faktiskt en hämtlapp från posten och jag hade helt glömt bort att jag hade beställt den här vinylen för lääängesen! Alltid fint med trevliga överraskningar:) Det här är ju lite av ett samlarobjekt som man jag borde ha haft sedan länge men nu är den iaf i min ägo och det är jag glad för! Hade den bara på CD tidigare. Det här omslagar tar ju också plats på en av mina underarmar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0