Irriterande!

Lite granna off-topic idag kanske...

Datorn min har kraschat, damnit! Det värsta med det är ju så klart att inte få tag i de bilderna som man tagit under tiden man har haft datorn. Som tur är har min flickvän samma bilder på sin pc så de har vi iaf kvar och mycket av de andra finns på olika platser på internet och kan säkert fås från vänner.

Vad som däremot verkar vara förlorat är den skivlistan som jag skrivit som listar alla fonogram som vi äger och med ca. 1 200 fonogram i dag så blir det ett stort jobb att skriva om den listan.... Jobbigt! Så om det är något datageni som har en aning om hur man får en förmodad kraschad hårddisk att fungera igen så hojta till!

Now playing:


Underbar gammal punkklassiker! Har den bara på cd dock, musicstack nästa kanske?:)

Kommentarer
Postat av: D.

Det ska gå att fixa, men det kostar en del tror jag. Min hårddisk crashade också för ett år sedan typ. Skivlistan har jag på internet dock. :)

2010-02-05 @ 20:49:53
Postat av: Richard

Ja, det går väl alltid att fixa... Frågan är om det går att fixa och kunna rädda informationen på disken... Jag ångrar starkt att jag inte har min lista på nätet nu, om man säger så:P

2010-02-06 @ 18:44:14
Postat av: D.

Jo, det jag menar är att de kan återskapa informationen också. Man kan göra vad som helst nowadays! :D

2010-02-15 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0