Några saker...

Fuck bootlegs!
Det säger jag bara! Orka hålla på att samla på sånt skit som vem som helst kan trycka! särskilt när auktionen, 19 timmar innan slut, ligger på strax över 100 dollar... Kanske jag ska ta och spela in Opeths 20-årsjubileumskonsert i Stockholm i mars, trycka upp den på 500 exemplar i fem olika färger och tjäna massa pengar. Dumt beteende!

Love Tyskland!!
Jag vill till Tyskland första helgen i juni! Då går den 25e upplagan av Rock-am-ring av stapeln och den festivalen bjuder på sjukt bra line-up!! Sedan tidigare var som Rammstein, Muse, Slayer, KISS, Bad Religion och framförallt Them Crooked Vultures klara! Nu blev ju de klara för Peace And Love idag också men det är ju roligare att åka till Tyskland!:) Idag läser jag dessutom att Alice In Chains, Mastodon och Rage Against The Machine ska spela på festivalen!!

Vill ha post!
Det kommer förhoppningsvis ett par "Älska posten"-inlägg den närmaste tiden. Räknade till att jag väntar sex paket just nu, några har jag väntat lite väl länge på! Mycket gamla klassiker bland de skivorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0