Uppdatering efter jul.

När jag var hemma hos föräldrarna över jul så fick jag med mig en hel del fin vinyl hem. Dels så hade jag köpt lite själv från svenska butiker och på tradera och så var det ju jul och allt vad det innebär...

Bo Hansson - Tre vinyler

Jag har lyssnat mycket på gammal god svensk psychedelisk rock/progg den sista tiden så jag kände mig tvungen att köpa på mig lite Bo Hansson-vinyl.

Håkan Hellström - 2 Steg Från Paradise

Den här skivan har jag redan bloggat lite smått om. Nu låg den och väntade på mig hemma hos mina föräldrar.  Och skivan är ju så klart ännu bättre på vinyl:)

Dungen - 2 (Stadsvandringar)

En av två riktiga dyrgripar av Dungen-vinylerna. Nu är det egentligen bara den allra första vinylen som saknas i min samling. Tyvärr kostar den runt tusenlappen om man ska ha tag i den så vi får se när den dagen kommer då jag har den i min samling...


Och så var det ju jul och tomten hade kommit med några tolvtumspaket...

Christian Kjellvander - The Rough And Rynge

The Knife - Seeds 12"

Bo Hansson - Watership Down

Håkan Hellström - Samlade Samlingar 2000-2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0