Londonresa.

Det är inte det lättaste att åka till London utan att komma hem med ett par vinyler. Senast i mars när jag var där blev en tio stycken ungefär, stor del av dem var från £1-backar i Camden, gotta love it!

Den här resan var det först och främst fotboll som stod på schemat så då planerade jag verkligen inget inköp men en liten sväng på marknad på Portobello Road med £2-backar och annat fint så var man sex vinyler rikare och ett antal pund fattigare.

Helgens inköp:



Bruce - The River
Supertramp - Crime Of The Century
Police - Regatta De Blanc
Phil Collins - Face Value
Phantom of The Opera
Savoy Brown - Looking In.

Om det är någon som hört Savoy Brown så är jag intresserad av att höra vad som tycks. Köpte den på rekommendation av säljaren, en väldigt trevlig sådan (så klart han var den när han luktade sälj, men han visste vad han snackade om det märktes.). Den är lite för sliten för att spela den så jag behöver rengöra den lite, tur man jobbar i en skivbutik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0