Dagens leverans.

Den här kom ju egentligen igår så rubriken blir lite fel. Jag börjar bli lite småirriterad på den posten som tar sjuuuukt lång tid innan saker kommer. Den här skivan tog ca. en vecka att skickas från Kanada och då har jag väntat på paket från England i ca. två veckor. Vad händer egentligen!?!? Jag skyller på dumma norska tullen!!!

Led Zeppelin - Physical Graffiti.

Led Zeppelin-vinyl-samlingen tar sig. Har ju också ett par vinyler på ingång via den sega posten. Jag måste nog dessvärre köpa den här igen. Var inte den bästa standarden direkt och dessutom var det en kanadensisk utgåva så det står en del på franska till och med, inte ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0