Dagens shopping.

Idag var det återigen dags för ett arbetspass och då var det lite svårt att motstå en del godbitar. Lite hårdare grejer än vanligt:

Från vänster:
Nile - Those Whom The Gods Deteste. Har egentligen tyckt att det här bandet har varit lite tråkigt tidigare. Jag gillade "In Their Darkened Shrines" men tappade lite intresse med de skivorna de åstadkommit tidigare. Har hört en del gott om det här nya albumet så jag tänkte jag skulle ge dem en ny chans.

Katatonia - Great Cold Distance. Katatonias skiva från 2006. Trodde inte den var möjlig att få tag i längre så hittade jag den hos en av distributörerna i holland som vi köper av i butiken och var ju tvungen att beställa den.

Enslaved - Isa. Enslaved är ett band jag inte lyssnat så mycket på men jag älskar deras senaste skiva "Vertabrae" och "Isa" anses ju av många som bandets mästerverk och jag har också hört den omnämnas som en av de bästa metalskivorna under 00-talet så det fick bli att köpa den också.


En singel och EP blev det också:
Rob Zombie - War Zone. Den här köpte jag mest för att det var det första släppet på bolaget "Music On Vinyl" som återsläppar en mängd gamla klassiker på vinyl.

Company Band - Sign Here, Here, and Here. Jag hade egentligen inte hört om det här bandet innan vi fick bandets debutalbum till butiken i förrförra veckan men väldigt bra är det! Eftersom Neil Fallon från Clutch sjunger så går tankar genast till att jämföra bandet med hans huvudband, vilket inte är något negativt direkt... Väldigt bra!

Idag fick jag också en hämtlapp i posten om att ett fint paket ligger och väntar på mig så imorn kommer ytterligare en uppdatering:)
Sign Here, Here, and Here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0